J O L I E

Har ju glömt och vissa, dagen innan vi skulle åka till Barcelona, frågade Jonny om hur vi skulle göra, med presenten han hade köpt, present sa jag? Jo jag har köpt en bröllops present till dig. Men vi skulle ju inte köpa några då vi köpte kaffe maskinen ihop. Men då visade det sig att han redan köpt en present innan vi köpte kaffemaskinen, Så jag fick dessa två armband som jag velat ha, och jag bara älskar dom. J O L I E heter märket och du kan köpa dom här.http://englasshowroom.com/2012/07/16/jolie-4/ Så nu ligger älsklingen på plus : ) Köpte även denna klocka i Barcelona, det va nån sån här billigt skit men den va fin och den håller så länge den håller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0