Sverige

Nu sitter vi i bilen på väg hem, vi har haft det toppen i Barcelona, vi har solat badat, ätit och druckit gott. Helt underbart att bara få komma bort,så där men nu längtar jag efter mina små älsklingar, pratade med mamma nyss och Noah låg och sov så han får vi träffa i morgon, men vi ska hämta hem tjejerna om dom inte sover, Jonny brände pannan lite så han fick ha lite " sun oil whit chiiling" ha ha Mer bilder kommer sen måste sno av Jonny bara.

Frukost

Ligger på sängen och väntar att alla ska bli klara, så vi kan gå och äta frukost, se va den bjuder på då? Igår bjöd dagen på strand häng, och lite restaurang besök, vi gick och lag oss rätt tidigt då alla var trötta. Nej nu måste jag gå frukost time : )

Barca

Nu sitter vi i bilen, jag och älsklingen på väg till Arlanda, det var fruktansvärt svårt att somna igår, när man visste att man inte skulle få sova så länge, lite resfeber kanske : ) ska bli så skönt att få umgås själva utan barn, vi firar ju femårig bröllopsdag i år, augusti egentligen men eftersom att vi har semester och barnvakten kunde hjälpa till nu så firar vi den en månad tidigare, så tack snälla mamma att du ställer upp, och farmor Lena ska hon med hjälpa till i slutet, ni är guld värda. Få se om det blir nått blogginlägg från Barcelona, kanske dom har wifi på hotellet, annars blir det dyrt : ) Kram på er

Mycket gjort

Idag har vi haft en röjar dag, vi har fått en hel del gjort, har städat ur växt huset som var fullt med grejer, målat och fixat altan, rensat ogräs mellan plattorna, mm. Så skönt när man fått lite gjort faktiskt, men jag förenade nytta med nöje och smörjde in mig med kokos olja och tog på mig bikinin, så jag skulle få lite färg när jag röjde : ) I morgon tänkte jag röja på framsidan, sen får vi se om vi får besök av min syster, vi hoppas på det . Nej nu ska jag glo lite på dumburken innan det är dax att sussa lite

Plock

Nu är vi äntligen hemma efter en underbar semester, borta bra men hemma bäst säger man, men det va en underlig känsla när man klev upp i morse, då man inte gick ut och hejade på mina vänner, men det va förbannat skönt att gå på sin egen toa, Idag har vi spenderat dagen med att tömma husvagnen, tvätta mm, men har även hunnit med att dricka kaffe med älskade mamma som kom med frukost åt oss, vilken lyx tack älskade mamma, har även hunnit fika med min fina granne. Det som va mindre trevligt att komma hem till va detta j* vla regn usch va tråkigt, Jonny va dok tvungen att klippa gräset som va en halv meter högt : ) så han va blöt intill kalsongerna när han kom in hi hi. Jag vill ha sånt här väder igen

Philips saeco

Idag va Jonny och hämta våran kaffe maskin jag köpte till ett väldigt bra pris via http://www.buzzador.com/ så nu ska här drickas kaffe : )

Godis mys

Ligger i husvagnen och myser med två små godis råttor mys pys, det regnar lite ute och vi har börjat packa i hop för att börja resan hem i morgon, men som sagt ska vi ju en omväg förbi gekås först. Har haft en toppen semester med trevligt sällskap, och dessutom är semestern bokat och platserna har vi sett ut, så vecka 29, 30 är vi på Böda nästa år så jävla nice, Nej nu ska jag gå ut och kolla om det slutat regna. Hej så länge : )

Segway

Idag har vi provat att åka segway fy fan va skoj det va, trodde aldrig att jag skulle tycka det va roligt,men shi fick jag : ) synd bara att dom kostar så mycket för en sån skulle nog hela familjen tycka om 80 000 tusen kanske är lite mycket pengar.

En tur

Till Borgholms slott idag då vädret inte va helt ok för att ligga på playan, spännande att gå runt ok kolla på gamla ruinen, sitter nu i bilen på väg tillbaka till campingen, ska stan och kolla in några affärer efter vägen : ) men vi sparar stor shoopingen till helgen då vi troligt viss drar en omväg till Ullared på vägen hem. Lite bilder från slottet

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3385136/images/2012/pic_4ffc3e829606ee0f01000077.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3385136/images/2012/pic_4ffc3e86e087c34fdc00007d.jpg" class="image">

Kokos olja...

Idag har det varit en toppen dag, så då har vi pressat på stranden med kokos olja : ) dessutom har det fläktat så man har inte jämnt att man blivit grillad, solade framsidan idag så nu har man en fin polkagris bränna : ) blir baksidan i morgon så man blir jämt stekt. Snyggt bränna va ?? : ) nej nu ska jag slappa en stund medan Jonny söver Noah och dom stora är på galej på torget. Hej så länge..

Borås tapeter

Dagen innan vi åkte fick jag ett paket från Borås tapeter, så nu fick pappan lite bra att ha grejor till renoveringen här hemma ; ) det va även en lite folder om hur man tapetserar med i så nu kanske även mamman måste lära sig att tapetsera : )

Äntligen....

Inte en dag för tidigt, nu hoppas vi att denna blogg app funkar ett tag. Här på böda är det kanon bra förutom lite halv taskigt väder, vi skulle egentligen åkt till västkusten i morgon, men vi har bestämt oss för att stanna längre, så i morgon ska vi flytta vagnarna till en ny plats, och stannar tills på fredag.kan verkligen rekommendera böda, hur fin camping som helst. Nej nu ska jag gå ut och ta en öl och umgås kram på er Litet bild regn

Sista biten

Sitter nu i bilen och rullar dom sista milen ner till Öland, första natten Bode vi på en liten campin i Nyköping, standstuviken hete den, inte helt i min smak men det gick ju bra ändå. I natt va det meningen att Jonny skulle kört resten av vägen till Öland men vi fick stanna och sova på en rast plast då Noah va väldigt ledsen i bilen, vi har dock dragit på oss en väldigt äcklig sak, Noah har fått springmask, så nu ska vi leta upp närmaste apotek, och köpa mask medel, usch usch.
Blogg apen vill fortfarande inte funka så. Tyvärr blir det inga bilder så tråkigt : (