Valborg

Sitter i bilen på väg hem från syster i Västerås,där vi firade Valborg med god mat och dricka tack så mycket att vi fick komma. Å vilket väder det har vart hur jävla bra som helst : ) idag när står och plockar in i diskmaskinen hos syrran hör jag hur Engla ropar att Noah har slängt i en bil i deras damm som dom har på gården, jag går ut för att kolla och säga åt Noah, dom har då en damm som dom har ett litet stängsel runt, för syrran är ju dagmamma, så inte små ungarna ska ramla i, i dammen ligger då ingen lite leksaks bil som jag tror utan en stor Bobby car och en annan nalle puh bil, och hur han lyckats fått över dom över stängsel vet jag inte han är en riktig vilde denna unge : )


Kommentarer
Postat av: Mormor

Han var säkert hungrig :-)

2012-05-01 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0