TV3 dukumentär

Sitter i soffan och kollar på TV3 dokumentär, där dom diskuterar hur lätt det är att skapa ett fbkonto i någon annans namn och utge sig för att vara ex en kändis, och hur svårt det är att stänga ner det kontot och etc, sen är ju även blogg drottningen Hanna w med om hur hon vart känd för sin åsikter herregud säger jag bara : )

Vi var ju till stan föra veckan för att köpa sommar kläder och nått till skolavslutningen och studenten, men vi hittade inget till Engla, så idag gick jag in och tittade på http://www.ellos.se/ och där hittar jag det här.
Klänningen såg jag inne på name it med där fanns den inte i stolek,
dom svarta gladiator sandalerna är till Tilde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0