Mammablogg galan

Vilket härligt dygn i helt galet fantastiskt, tack alla fina mammor jag träffat, och tack Johanna och Mikaela för att ni fixat en kanon gala. Å mässan ska vi inte prata om så mycket bra och fina grejor man fick : ) även föreläsarna var ju toppen kul att höra på ex Katrin z berätta och vissa bilder på hennes vikt resa med lchf, köpte även hennes bok hon sålde och signerade på mässan. Fick en super fin goodie bag med massa skoj i så ungarna ca helt galna när jag kom hem med alla grejor dom ville se vad som fanns i alla påsarna Noah fick två jätte fina tröjor och tjejerna en varsin jacka från http://nelly.com från deras nya barn kollektion som släpps på onsdag, måste då gå in och köpa ett par super fina tights som passar till tröjorna.

måste kolla med någon som kan hur gör jag för att tex om jag skriver Johanna så går det att klicka på hennes namn och komma till hennes blogg/ sida ??? Tacksam för svar då jag är värdelös på sånt : ) är ju bra att veta om man vill länka till vissa saker.

Kör ett litet bild regn med bilder från galan vart inte så många då jag bara hade iphonen glömde kameran hemma : (




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin du är, en skönhet!!

2012-05-14 @ 12:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0