Ikea

Nu börjar äntligen Englas rum bli klart, bara listerna kvar. vi va till Ikea i lördags och köpte nya möbler till hennes rum, när vi va där inne va det inget som dög åt Engla allt va skit fullt tyckte hon, men nu när vi skruvat upp möblerna och möblerat rummet, är hon nu super nöjd. I morgon är det dags för Sandviks 150års fest ska bli super kul, det blir mat med underhållning och grejer. Måste klura lite på vad jag ska göra med håret bara, funderar på att våga håret och göra en fiskbensfläta i luggen, få se om det blir bra?? Köpte en jätte söt svart blus med lite virkat uppe vid halsen som jag ska ha på mig, köpte även ett par aprikosa byxor men jag vet inte om jag ska ta dom eller ett par svarta, kanske blir för svart??
Nej nu ska jag sova lite är sjukt trött.
God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0