Världens bästa mamma : )

Har precis satt mig i soffan efter att ha kommit hem från att jobba kväll, min älskade mamma har passat barnen då både jag och Jonny jobbar kväll, är så otroligt glad åt att han alltid ställer upp, love you mamma : ) har även flörtat till mig att hon tar barnen på mamma blogg galan, så nu älskade J kan vi åka i väg och bara få vara i ett dygn i lyx : ) vet att tjejerna som håller på med galan kommer fixa en helt galet bra gala.
Nej nu ska jag titta klart på efterlys sen blir det sängen ska upp imorgon så
God natt på er


Kommentarer
Postat av: Mamma

Är så himla glad att du slutat röka. Därför är du verkligen värd detta dygn av lyx och flärd.

Älskar dig och är grymt stolt över dig, sist men inte minst, är en förmån att få rå om mina älskade barnbarn.Kram

2012-03-29 @ 05:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0