Kvälls jobb

God morgon på er. I dag hoppas jag på en fin dag för vi tänkte röja lite ute på gården, tog bort massa små träd och buskar i går och tänkte fortsätta idag. Vilken kanon dag det var igår var ute nästan hela dagen satt i solen och drack kaffe och hade det bra.
På förmiddagen va min fina j här och vi diskuterar om vi ska gå på mammablogg galan i år med, vi gick ju föra året och det va super mysigt att få bo på hotel och mysa med en av sina bästa vänner, men i år har min kära man fiske tävling det datumet så då måste jag ha barnvakt. Så vi får se hur det blir men det skulle va helt underbart att åka. Nej nu ska jag fixa lite frukost här.. Ha en bra dag på er : )

Ska nån av er åka ??


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det ordnar sig så ni kan åka! Detta året blir MYCKET bättre!!! Kram

2012-03-25 @ 11:44:40
URL: http://karleksallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0