Packar

Har idag efter jobbet börjat packa inför semester, skönt att inte ha allt kvar tills sista minuten, det är ju en del att packa när man är många i familjen, sen ska det ju städas här hemma med för det är så himla skönt att komma hem när det är städat och fint. Jag och Jonny Hr även bokat en resa med syrran och hennes man till Barcelona den 22/7 men då är det utan barn, i år har jag och älsklingen femårig bröllopsdag, så då firar vi det lite tidigare i Barcelona,
Komer bli lite tråkiga inlägg utan bilder då blogg . Se appen inte vill funka, och jag inte har nån fungerande dator : ( men men hoppas att den kommer igång snart.
God natt på er ska upp och jobba näst sista passet innan semestern på fredag kl 12.00 kliver jag av i 6 veckor fram åt så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0