Lager 157

Idag innan jobbet åkte jag, Jonny och Noah till stan för att köpa shorts till Jonny, men det vart en del till mamma med : ) köpte två par chinos shorts, två svea linnen och två lång klänningar, vart även ett stopp på skopunkten för jag var i stort behov av nya ballerinas, och där är det ju så bra när det är köp två betala för tre, så nu har jag så jag klarar mig ett tag.
Nej nu ska jag krypa ner i sängen då jag ska jobba hela helgen,jag har bytt helg med min underbara granne och arbets kollega så nu jobbar jag ända tills på torsdag, men då får jag ju vara ledig i midsommar istället, så tack så jätte mycket J för att du va snäll och ville byta.
Natt natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för hjälpen//Mamma

2012-06-16 @ 05:44:06
Postat av: Mamma

Tack för hjälpen!!//mamma

2012-06-16 @ 06:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0