Solna

Igår var vi äntligen i väg och besökte min bror som har flyttat till Solna, han flyttade för flera månader sedan men vi har inte kommit iväg för ens i går, vi åkte i en bil då tilde va hos en kompis så då kunde mor åka med i vår bil.han hade en super fin lägenhet så där verkar han trivas. Vi gick även en promenad till solna centrum och kikade lite i affärer och lunchade, en super mysig dag tycker jag trots rastlösa barn lr vad säger du Petter?? : ) så jag sa det till Jonny att vi kan ju åka till bror en helg så kan Petter och Jonny gå och sen en fotbolls match och jag kan gå och shoppa i Solna centrum : )
När vi kom hem slängde jag i väg ett sms till J om vi skulle dra ett glas vin, så jag stal två flaskor vin av min mor då jag själv inte hade nått hemma, så sen kom hon över och snackade lite skit.





Så här såg Noah ut i fredags kväll när han väntade på sin far som skulle sluta jobbet och va hemma till halv åtta, Noah däckade : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0