Noahs kanin

Igår kväll hände en sak som fick mamma hjärtat att hoppa upp i halsgropen. Noah ligger i våran säg och sover jag ligger bredvid och tittar på tv, efter en stund grinar han till och får lite panik, han visar mig sitt finger, på han kanin ( gosen han har ) har ett hål i Ena örvingen, som han då har stoppat i fingret i och snurrat örat på kaninen så han har stasat sitt finger, jag får panik för fingret är alldeles uppsvällt och svart (i mörkret) jag vet ju inte hur länge han har legat så, så jag fick panik börja snurra på kanin men det blir bara värre hjärtat slår i 200 och jag tänker att nu kommer fingret inte få nå syre så nu blir det att amputera, springer ut i tvättstugan och letar efter en sax så jag kan klippa söder örat, men jag hittar först ingenstans att klippa, och sen tänker jag att om jag klipper och råkar klippa i fingret kommer det ju spruta blod, men efter mycket om och men så löser det sig och allt såg fint ut i morse när jag titta till fingret innan jag gick till jobb, men jag va helt skakis en bra stund efter jag fått bort kaninen, det va ju så hemskt när han skrek av panik och smärta, stakars lilla bebis min : (
Idag fick jag hem gala klänningen den var både fin och passade mig så nu är det bara skor och en liten väska som måste fixas : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0